Політика відшкодування

Якщо товар не задовільнив ваші очікування, а від моменту покупки пройшло не більше 14 днів, - ви можете обміняти його або здійснити повернення коштів. Повідомте нам про ваш намір обміняти/повернути товар будь-яким зручним способом.
Відповідно до абзацу третього частини першої статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» № 1023-XII від 12.05.1991 обмін товару належної якості провадиться:
- якщо він не використовувався;
- якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
- збережено розрахунковий документ.

Товар, який ви бажаєте обміняти або повернути, необхідно відправити нам поштовою службою. Після відправки повідомте номер ТТН. Рішення про повернення коштів/обмін приймається після огляду товару на предмет відсутності слідів використання товару і пошкоджень, збереження комплектації і цілісності пакування. Якщо товар не відповідатиме вищезазначеним вимогам, відповідно до українського законодавства, ми маємо право відмовити у поверненні/обміні.

У разі повернення товару, що не відповідає замовленню (інша модель тощо), транспортні витрати в подальшому вам будуть компенсовані. А у разі повернення товару належної якості протягом 14 днів – доставка має оплачуватися покупцем за власний кошт.

Не підлягають обміну та поверненню:
- персоналізовані товари – товари властивості, яких були змінені для покупця, товари з індивідуальним дизайном, з таким що був адаптований до конкретного покупця (текст, фото, імена, написи);
- товари, куплені зі знижкою.

Якщо виникнуть запитання, телефонуйте +38 (068) 900-46-76